Omg becky look at that cock - omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look Exciting omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look /r/omgbeckylookathiscock metrics

Exciting omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look /r/omgbeckylookathiscock metrics

Sir Mix

That omg becky cock at look Sir Mix

That omg becky cock at look Exciting omgbeckylookathiscock

That omg becky cock at look Sir Mix

That omg becky cock at look Exciting omgbeckylookathiscock

/r/omgbeckylookathiscock metrics (Make 'em say :O)

I mean, her butt, is just so big.

  • LA face with Oakland booty LA face with Oakland booty [Sir Mix-a-Lot:] I like 'em round, and big And when I'm throwin' a gig I just can't help myself, I'm actin' like an animal Now here's my scandal I wanna get you home And ugh, double-up, ugh, ugh I ain't talkin' bout Playboy 'Cause silicone parts are made for toys I want 'em real thick and juicy So find that juicy double Mix-a-Lot's in trouble Beggin' for a piece of that bubble So I'm lookin' at rock videos Knock-kneed bimbos walkin' like hoes You can have them bimbos I'll keep my women like Flo Jo A word to the thick soul sisters, I wanna get with ya I won't cuss or hit ya But I gotta be straight when I say I wanna [moan] Till the break of dawn Baby got it goin' on A lot of simps won't like this song 'Cause them punks like to hit it and quit it And I'd rather stay and play 'Cause I'm long, and I'm strong And I'm down to get the friction on So, ladies! Yeah If you wanna roll in my Mercedes Yeah! 'Cause your waist is small and your curves are kickin' And I'm thinkin' bout stickin' To the beanpole dames in the magazines: You ain't it, Miss Thing! I can't believe it's just so round, it's like, out there, I mean— gross.

  • LA face with Oakland booty Baby got back! [Sir Mix-a-Lot:] So your girlfriend rolls a Honda, playin' workout tapes by Fonda But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda My anaconda don't want none Unless you've got buns, hun You can do side bends or sit-ups, But please don't lose that butt Some brothers wanna play that "hard" role And tell you that the butt ain't gold So they toss it and leave it And I pull up quick to retrieve it So Cosmo says you're fat Well I ain't down with that! But, you know, who understands those rap guys? [scoff] She looks like one of those rap guys' girlfriends.

Sir Mix

Ha ha, only if she's 5'3".

  • Becky, look at her butt.

  • Tell 'em to shake it! Well, use me, use me 'Cause you ain't that average groupie I've seen them dancin' To hell with romancin' She's sweat, wet, Got it goin' like a turbo 'Vette I'm tired of magazines Sayin' flat butts are the thing Take the average black man and ask him that She gotta pack much back So, fellas! when it comes to females, Cosmo ain't got nothin' to do with my selection.




2021 fentonia.com